Zyskaj dodatkowy ROK gwarancji dla swojego klienta!
Wybierając TONNY Eyewear masz pewność na lata. Marka przedłuża gwarancję dla klienta detalicznego, aż do 3 lat potwierdzając tym samym wysoką jakość produkowanych opraw okularowych. Standardem rynkowym są 2 lata, a w tym przypadku po sprzedaży masz pewność mieć o rok dłużej. Wystarczy wziąć udział w programie serwisowym i używać specjalnej Karty Serwisowej TONNY przy wydaniu pracy klientowi. Następnie podczas rozpisanych wizyt serwisowych na karcie sprawdzasz poszczególne elementy, symetrię i ogólny stan okularów. W razie awaryjnej sytuacji masz do dyspozycji zespół wyspecjalizowanych osób tworzących dział serwisu Scorpion Eyewear oraz dostępność do setek tysięcy części.
SERWIS Scorpion Eyewear w liczbach:
✔️10 lat - tyle trwa zapas części, jaki utrzymujemy na stanie magazynowym, aby zapewnić Wam dostępność ad hoc
✔️1.2 % - tyle zgłoszeń serwisowych pokazuje jakościowa analiza produktu, z czego połowa to uszkodzenia fleksów
✔️3 lata - tak długą bezpłatną gwarancję dajemy dla klienta detalicznego, który zakupił oprawę okularową marki TONNY Eyewear
✔️24 godziny - taki standard zapewniamy na realizację zgłoszenia, gdyż części mamy „od ręki”
✔️6 lat - tyle wynosi czas gwarancji dla salonów partnerskich marki TONNY Eyewear
Ilość dostępnych części w magazynie serwisowym Scorpion Eyewear:
✔️58 000 - frontów
✔️142 000 - zauszników
✔️12 000 - soczewek przeciwsłonecznych
✔️56 000 - wkłady zauszników
Zapotrzebowanie na CZĘŚĆ możesz zgłosić za pomocą krótkiego formularza on-line
Chcesz przystąpić do programu serwisowego? Zamów karty serwisowe on-line
Korzystasz JUŻ z kart serwisowych?
- Oznacz wizualnie swój SALON - w tym celu należy wysłać maila z prośbą o materiały na adres marketing@sceyewear
- Pobierz materiały graficzne i komunikuj na swoich kanałach social media !
Zostaw swój komentarz