Jak zgłosić serwis/reklamację przez formularz online?
Scorpion Eyewear oferuje szereg nowoczesnych rozwiązań i narzędzi, które mają za zadanie ułatwić codzienną pracę oraz zarządzanie salonem optycznym. Jednym z nich jest formularz zgłoszeniowy dla serwisów i reklamacji produktów, który pozwala sprawnie przekazać kompletną informację, a następnie zarządzać zleceniem serwisu/reklamacji.
Formularz dostępny jest na stronie b2b.e-glasses.pl w zakładce serwis. Możemy też przejść do niego poprzez dedykowany link: www.serwis.sceyewear.com
Poniżej krok po kroku pokazujemy jak prawidłowo uzupełnić formularz.
1. Po kliknięciu w zakładkę serwis lub dedykowany link, otworzy się formularz zgłoszeniowy, który powinien prezentować się w poniższy sposób:
2. Następnie należy wypełnić kolejno wszystkie rubryki zgłoszenia serwisowego:
- IMIĘ I NAZWISKO LUB NAZWA FIRMY
- ADRES E-MAIL - na podanego maila wysyłane są powiadomienia o odpowiedzi na zgłoszenie. Prosimy wprowadzać regularnie używany adres
- TELEFON
- NIP - najważniejsza pozycja w formularzu - niezbędna do przyjęcia zgłoszenia od wskazanego kontrahenta
- ADRES DOSTAWY - należy wprowadzić dokładny adres wysyłki do realizacji zgłoszenia
- OKREŚL FORMĘ ZGŁOSZENIA - zgłoszenie płatne należy wybrać w przypadku zakupu części, zgłoszenie niepłatne w przypadku reklamacji
- SYMBOL PRODUKTU I OPIS USZKODZENIA - należy wprowadzić model oprawy oraz część na jaką jest zapotrzebowanie (np. front, lewy zausznik, mostek). W przypadku reklamacji prosimy krótko opisać występującą wadę oprawy
- DOŁĄCZ PLIKI DO ZGŁOSZENIA - prosimy o dodanie zdjęcia oprawy, której dotyczy zgłoszenie
3. Po uzupełnieniu formularza klikamy "Wyślij". 
4. Przechodząc do zgłoszenia może pojawić się żądanie kodu zabezpieczającego. Został on wysłany na adres mailowy podany wcześniej w zgłoszeniu.
5. Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz na maila. Autorem wiadomości mailowych dot. zgłoszenia jest automatyczny system ICP. W przypadku braku wiadomości w skrzynce odbiorczej, zalecane jest sprawdzenie skrzynki „Spam”.
6. Informację o pojawieniu się odpowiedzi na zgłoszenie również dostaniesz na maila. W wiadomości e-mail należy nacisnąć na przycisk „Przejdź do zgłoszenia”, aby ją odczytać.
7. Pracownik Działu Serwisu przyjął zgłoszenie do realizacji. Zgłoszona część/oprawa zostanie wysłana na adres wskazany w zgłoszeniu. Zależnie od sytuacji, można w tym miejscu kontynuować rozmowę.
Zostaw swój komentarz
Komentarze
Formularz - rewelacja
By: Agata Kowalska On 17/11/2023Szybkość reakcji sposób zgłaszania 10 na 10.
Dziękujemy