Oszczędzaj czas i unikaj błędów przy dostawie dzięki współpracy Scorpion & Glasson
Wspólnie z Glasson wprowadziliśmy rewolucyjne rozwiązanie, które pozwala na przyjęcie dostawy w kilku kliknięciach. Nie trać czasu na dodawanie produktów do systemu. System zrobi to za Ciebie!
Już dziś możesz zacząć korzystać z automatycznego tworzenia dostawy produktów od Scorpion Eyewear w programie Glasson. System wprowadzi za Ciebie produkty oraz dokumenty dostawy, dzięki czemu zaoszczędzisz 90% czasu oraz wyeliminujesz możliwość powstania błędu.
Jak to działa?
Narzędzie, które stworzyliśmy, pozwala na dodanie dostawy towarów za pomocą importu pliku w formacie CSV. Importując plik z dostawą towarów system automatycznie dodaje produkty do systemu oraz tworzy dostawę towarów. Plik CSV z zamówionymi produktami otrzymasz od Scorpion Eyewear na swój adres mailowy.
Jak zacząć korzystać z tego rozwiązania?
1. Konieczne jest posiadanie rozszerzenia “Baza produktów”. Znajdziesz je w Ustawienia/Rozszerzenia.
2. W swoim systemie musisz włączyć bazę produktów Scorpion, która znajduje się w Ustawienia/Magazyn/Bazy produktów. System Glasson ma dostęp do pełnej bazy produktów Scorpion Eyewear.
3. Po włączeniu tej możliwości system będzie widział produkty Scorpion Eyewear, co sprawi, że będziesz mógł zacząć automatyzować proces dostaw towarów oraz dodawania ich do systemu. Aby przyjąć dostawę przejdź do modułu Magazyn/Dostawy, następnie wybierz opcję "Nowa dostawa". W wyskakującym okienku wybierz opcję „Plik CSV od producenta” i wczytaj plik dostawy, który otrzymałeś od Scorpion Eyewear na swój adres mailowy. Gotowe!
Gdzie będą widoczne produkty przyjęte w dostawie?
Produkty przyjęte w dostawie pojawią się w Magazynie, w zakładce Produkty.
W trakcie przyjmowania zlecenia system będzie podpowiadał produkty, które posiadasz na swoim magazynie.

Zostaw swój komentarz