Targi Optyka 2023
Za nami kolejna edycja największych Targów Optycznych Optyka 2023, przeznaczonych dla branży optycznej w Polsce. Firmy Scorpion Eyewear nie mogło zabraknąć!
Przygotowania do targów zaczęliśmy z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem od zaplanowania powierzchni i koncepcji stoiska. W tym roku było ono wyjątkowe, gdyż połączyliśmy ofertę Scorpion Eyewear i nowo stworzonej grupy Optyk Lokalnie, oferującej szereg korzyści ze współpracy z takimi partnerami jak HOYA, Rodenstock i Bausch + Lomb. To wszystko miało na celu przedstawić w pierwszej kolejności nowe kolekcje marek okularowych TONNY, GIGI STUDIOS, MOREL, ZILLI oraz idee sklepów stacjonarnych oraz sklepu online pod logo Optyk Lokalnie, jako narzędzi wspierających odsprzedaż produktów i pozyskanie klienta z Internetu. To nowość, która jest dostępna we współpracy z firmą Scorpion Eyewear (więcej szczegółów pod mailem wspolpraca@optyklokalnie.pl)
Aby zrealizować nasze założenia, budowę 140m2 stoiska zaczęliśmy z 4-dniowym wyprzedzeniem. Prace trwały do ostatniej chwili i zaowocowały stworzeniem konceptu optycznego, jakiego branża optyczna jeszcze nie widziała. Nasi goście byli pod wielkim wrażeniem wizualnej strony prezentacji okularów i nowoczesnej formy składania zamówień na platformie b2b.e-glasses.pl
Na ekspozycji można było obejrzeć aż 5400 opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych. Produkty były zaprezentowane w profesjonalnych gablotach w formie otwartej ekspozycji, dając możliwość oglądania kolekcji wielu osobom w tym samym czasie. Odejście od tradycyjnej formy składania zamówień na rzecz nowych standardów jest zgodne ze strategią digitalizacji firmy Scorpion Eyewear. 
Do obsługi naszych gości było 21 osób, na co dzień pracujących w różnych działach firmy takich jak: dział sprzedaży, dział serwisu, dział e-commerce i dział marketingu. Klienci otrzymali profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.
Jednak prawdziwym sukcesem było przyjęcie aż 217 zamówień w trakcie trwania targów. To nie tylko dowód na popularność Scorpion Eyewear, ale również na zaufanie Klientów do jakości i stylu oferowanych produktów i rozwiązań. 
Warto również wspomnieć o 31 nowych Klientach, którzy dołączyli do grona kontrahentów firmy Scorpion. To cenne kontakty, które mogą przekształcić się w długotrwałe relacje biznesowe.
Podczas 3 dni wypełnionych spotkaniami oraz prezentacjami odwiedziło nas aż 471 osób. Drugiego dnia targów trudno było dostrzec podłogę na stoisku! To dowód na ogromne zainteresowanie firmą i jej wyjątkowymi kolekcjami.
Podsumowując Targi Optyczne Optyka 2023 były niewątpliwie udanym wydarzeniem dla Scorpion Eyewear. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili stoisko i byli częścią tego wyjątkowego wydarzenia. Takie spotkania napawają ogromnym optymizmem, energią do współpracy i motywują do dalszego rozwoju.
>>> Obejrzyj relację video z wydarzenia! <<<

Zostaw swój komentarz