W dniach 24-27 listopada zaloguj się na swoje konto b2b.e-glasses.pl i sprawdź jakie rabaty dla Ciebie przygotowaliśmy!
Blog
-
Dla biznesu
BLACK DAYS - Skorzystaj z RABATÓWCzytaj więcej -
Aktualności
MOREL: Odkryj ponadczasowe oblicze pioniera optykiCzytaj więcejOdkryj połączenie tradycyjnego rzemiosła z nowoczesną technologią w ponadczasowych projektach MOREL!
-
Porady
Jak zgłosić serwis/reklamację przez formularz online?Czytaj więcejDowiedz się jak poprawnie zgłosić serwis lub reklamację przed dedykowany formularz online.
-
Aktualności
GIGI STUDIOS: Czerń i biel w limitowanej kolekcjiCzytaj więcejKolekcja kapsułowa GIGI STUDIOS Black & White to propozycja wyrazistych okularów dla awangardowych osobowości.
-
Aktualności
TONNY: Odkryj nową kolekcję i kampanię!Czytaj więcejNowa kolekcja odsłania damskie i męskie modele okularów, które mają dopełnić profesjonalny dress code.
-
Aktualności
Targi Optyka 2023Czytaj więcejZa nami kolejna edycja największych Targów Optycznych Optyka 2023, przeznaczonych dla branży optycznej w Polsce. Firmy Scorpion Eyewear nie mogło zabraknąć!
-
Aktualności
Nowa odsłona marki GIGI StudiosCzytaj więcejGIGI STUDIOS odsłania najnowszą kampanię Jesień-Zima 23/24. W tym sezonie marka skupia się na odkrywaniu świata z różnych perspektyw. Robi to poprzez pokazanie różnorodnych osobowości w miejscu spotkań do czytania i słuchania, czyli tytułowym LE CLUB THE LECTURE.
-
Aktualności
Ekologiczna wizja przyszłości MORELCzytaj więcejStrategia marki MOREL od 2020 roku ukierunkowana jest na dbanie o ekologię w branży optycznej. Każdego dnia Morel pracuje nad wspólnym sukcesem i z dumą dzieli się swoimi osiągnięciami.
-
Aktualności
Odkryj innowacje od Morel: oprawki z carbonuCzytaj więcejOprawki wykonane częściowo z włókna węglowego to projekt stworzony dla niezrównanego komfortu i trwałości, łączący w sobie oryginalną estetykę i zaawansowaną technologię.
-
Dla biznesu
Oznakowanie Wyrobów MedycznychCzytaj więcejSprawdź jak powinno wyglądać oznakowanie wyrobu medycznego zgodne z obowiązującymi przepisami oraz dlaczego nie należy łączyć kwestii opakowania z reklamą wyrobów medycznych.